Aktivt medlem

Alder: Alle aldre Pris: 500,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Som aktivt medlem får du mulighed for at deltage i klubbens stævner og arrangementer som fx juletræsfest eller fastelavn, desuden må du benytte ridehusene i klubbens tidsrum (VSR)

Der ydes rabat på 100,- pr. år. for medlemmer under 18 år og ved indmeldelse efter 1. oktober opkræves der kun halvt kontingent for resten af året.

Har du en familie konto er det vigtigt at du vælger den rigtige person inden du gennemføre købet.

Miniklub 2024

Antal tilmeldte: 7 Alder: 0-18 Pris: 200,00 DKK Rater: miniklub betalingsplan
Træningstider: Mandag -
Beskrivelse

Miniklubben er et tilbud til dig, der lige er startet til ridning, og som er interesseret i at prøve stævner og arrangementer.

Som medlem af miniklubben får du mulighed for at deltage i to af klubbens stævner samt et arrangement som fx juletræsfest eller fastelavn. Du bliver automatisk meldt ud af miniklubben når du har deltaget i de 2 stævner og et arrangement. For deltagelse ved flere stævner, klubmesterskab og arrangementer kræves fuldt medlemskab.

Et miniklub medlemskab gælder kun i det første kalenderår og du må højst være 18 år, herefter et fuldt klubmedlemskab krævet.

Støttemedlem

Alder: Alle aldre Pris: 200,00 DKK Rater: Støttemedlem
Beskrivelse

For dig der ikke gør brug af klubbens arrangementer, men gerne vil støtte aktiviteterne i klubben.